شهردار بناب از برنامه های آتی خود خبر داد و گفت: آسفالت خیابان ها، زیبا سازی شهر و مهار آبهای سطحی جزو الویت های شهرداری بناب می باشد.

جواد نظام پرست در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به مهم ترین برنامه های آتی شهرداری گفت: اولین اولویت شهرداری، رسیدگی و اصلاح وضعیت کف سازی و آسفالت خیابان ها و محلات شهر می باشد.

وی با تاکید بر عملکرد سه ماهه خود گفت: در ۴۵ روز آغازین پست مدیریتی ام، به آسفالت سازی ۲۱ محله از نقاط مختلف شهر پرداخته ایم و در ادامه ی کار نیز ۶ محله از کوی رسالت، و ۶ محله از منطقه ی آغداش آسفالت کاری شده است؛ آسفالت کاری مسیر دانشگاه ازاد تا هنرستان امام خمینی نیز در همین راستا انجام گرفت.

شهردار بناب با اشاره به کفپوشی ۱۲ محله ی شهر به جای آسفالت، گفت:  با شروع فصل سرما، و مساعد نبودن  هوا برای آسفالت کاری، ادامه ی آن به بعد از عید و شروع فصل کاری موکول شد، بنابراین در فصل سرما بیشتر به تدارک مصالح و مواد مورد نیاز ترمیم و آسفالت خیابانها و محلات شهر پرداخته ایم تا در فصل گرما با وقت کشی مواجه نشویم.

نظام پرست در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر  اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری افزود: تمام تلاش ما بر ساماندهی و اتمام این پروژه های ناتمام است که پروژه ی «بعثت» و ساماندهی پیاده رو های شهر از آن جمله می باشد؛ همچنین کف سازی پیاده روهای کوی سعدی در دست احداث بوده و کف سازی های کاملو و زرگران نیز در دست مطالعه است.

کلید دار شهر بناب، در پاسخ به سوال خبرنگار انعکاس در خصوص مهار  آبهای سطحی در بناب گفت: این معضل، جزو اولویت های اصلی بوده و قابل حل است و اقداماتی نیز در این زمینه صورت گرفته است که بنا داریم همچنان  این روند را با اقدامات زیر به اتمام برسانیم.

▫️تعبیه ی کانالی در انتهای خیابان فرهنگیان ۳ جهت هدایت آبهای سطحی

▫️تعبیه ی کانال کمکی توسط شهرداری در تقاطع خیابان کارگر با خیابان چمران و هدایت آبهای سطحی

▫️ساماندهی آبهای سطحی ابتدای مسیر زاوشت

▫️مدیریت غالب آبهای سطحی ورودی قره چپق و لایروبی جوب های این قسمت

▫️هدایت آبهای سطحی روبروی مسجد باقرآباد به سمت خیابان چمران که طی چند روز آتی به اتمام خواهد رسید و بقیه ی موارد ازاین دست نیز در اولویت بوده و اعمال خواهد شد.

نظام پرست با اشاره به اینکه تمیز نگهداشتن آبراه ها توسط شهروندان، کمک شایانی به جمع آوری آبهای سطحی می کند افزود: در کوی کارمندان و تنگه کوچه نیز، با برداشتن درب کانال ها و لایروبی آنها، کمک قابل توجهی به حل این مشکل کرده است و مدنظر است برای سال آتی، قبل از هر چیز، کانال های سنتی بررسی شده و بعد از آماده سازی، به آسفالت کاری اصولی اقدام گردد.

شهردار بناب، با مهم خواندن ظاهر زیبای شهر، به استفاده از رنگ آمیزی های جدید، پوشش جدید فضای سبز در قالب درختچه های چند ساله، نورپردازی های در فضای شب و رونق مجدد به آبنماهای سطح شهر، ایجاد فضای شاد و پر نشاط را یکی از اولویت های مدنظر خواند و گفت: اقداماتی دراین زمینه، در دست اجراست که به حول و قوه ی الهی تا عید به اتمام خواهد رسید.

وی در خاتمه به ایجاد مسیر دوچرخه از سمت پیاده روی بلوار لاله نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه انشاالله تا پایان عید به بهره برداری خواهد رسید و همچنین از مردم عزیز بناب درخواست دارم در زیباسازی و حفاظت از امکانات شهر، شهرداری را یاری نمایند و از شهروندانی که در زیباسازی محله ی خود قصد زیبا سازی را دارند در تهیه تامین مصالح و پوشش سبز حتما مساعدت خواهیم کرد.

انتهای پیام/